|
. ispo BrandNew Awards |
|
|
Прочетете повече за наградите ispo BrandNew Awards и вижте какво прави най-голямото съревнование в спортната индустрия толкова специално. |
|
|
|
КАКВО Е ISPO BRANDNEW
В продължение на вече 10 години ispo BrandNew Awards се счита за барометър на бъдещите тенденции в света на спорта. Това съревнование се стреми да даде на младите предприемачи и на техните спортни продукти платформа за изява, посредством която те да се представят на пазара. За тази цел най-добрите продукти получават щанд на изложението ispo и едновременно с това биват рекламирани по изключително ефективен начин. Тук ви представяме победителите и финалистите в отделните категории на наградите ispo BrandNew. Вдъхновете се от най-добрите нововъведения в света на спортната индустрия. |
|
|
|
ЗАЩО ДА ПОДАДЕТЕ СВОЯТА КАНДИДАТУРА? ПРЕИМУЩЕСТВА
Наградите ispo BrandNew Awards ви предоставят уникалната възможност да представите своите новаторски, творчески идеипред международната публика, състояща се от 65,000 професионално ориентирани посетители, търговци и журналисти, идващи от повече от 100 страни по света.
Можете да очаквате следното: Ако бъдете избрани като един от късметлийте победители в категориите, вашата компания ще получи безплатно напълно оборудван щанд, състоящ се от 15 квадратни метра в ispo BrandNew селището. В допълнение, всички останали финалисти имат право на щанд от 10 квадратни метра срещу минимална такса.
|
|
|
|
КАТЕГОРИИТЕ
Тазгодишните награди ispo BrandNew са разделени в седем различни категории - от екипировка до аксесоари и дори облекло.
КРИТЕРИЙТЕ СА ...
Общо 9 награди се връчват по време на ispo BrandNew. Освен общата голяма награда ADVANSA ThermoCool Overall Award всеки от победителите в категориите също получава награда. В допълнение потребителите определят Онлайн награда, попътвайки формуляр в секцията Hottest Brands на официалния сайт на ispo BrandNew - www.ispo-brandnew.com.
Така се осигурява справедлива конкуренция и подобните продукти се обединяват в една обща категория.
HARDWARE WINTER
Категорията Hardware Winter (Зимна екипировка) е специално за всяка хардуерна спортна екипировка, която се използва предимно през зимата. Всички продукти като ски, сноуборд, автомати, шейни, или друга спортна екипировка за забавление на сняг принадлежат към тази категория.
HARDWARE SUMMER
Всяка спорна екипировка, която се използва предимно през лятото, принадлежи към категория Hardware Summer (Лятна екипировка). Продукти като скейтбордове, байкове или екипировка за водни спортове може да се представи в тази категория, също както сърф дъски и нови игри.
HARDWARE ACCESSORIES
Hardware Accessories (Аксесоари за екипировка) включва всички продукти, които не могат да се определят като самостоятелна спортна екипировка, а се използват като подобрение или добавка към налична екипировка. Това, разбира се, включва всевъзможна екипировка, която е необходима за спорта, като локализиращи и измервателни устройства. Всички продукти, които се използват главно в комбинация с хардуерна екипировка попадат в тази категория.
SPORTSWEAR
Категорията Sportswear (Спортно облекло) включва всякакъв вид облекло, както и спортни дрехи, които се носят по време на спорт или които са нужни за практикуването на някой спорт. Колекцията включва от пълно зимно облекло, през спортни дрехи за лятото до облекло за йога, фитнес или спортно бельо. Новаторски мембрани, технологии и тъкани също така са част от тази категория.
STYLE
Спортът е тясно свързан с модата. Тази категория е изключително за мода. В нея влизат дрехи с необичайни щампи и кройка, както и стилни аксесоари. Мода за атлетиката във всеки аспект.
ACCESSORIES
Аксесоари е категорията за всичко, което не е спортна екипировка, но по някакъв начин е проектирано за спорт. Тук се включва спортното хранене с добавки, спортни видео и фото камери, MP3 плеъри и други спортни джаджи.
* Промени от страна на организаторите или журито са възможни по всяко време.
|
|
|
|
PRIZES
Winners Package
The winner of each BrandNew category and the overallwinner will receive:
- free booth (appr. 15 sq m) in the BrandNew Village (including basic furniture, energy supply, light...)
- prize giving ceremony
- participation at the ispo BrandNew press conference
- one Page introduction in the BrandNew Magazine (photoshoot by BrandNew if applicable)
- full Page on ispo-brandnew.com including download possibility of photos, logo and press release (plus link to own website)
- international TV coverage with interviews and product presentation (depends on TV-station)
- presentation of own press kits at the ispo press centre and ispo online press service (distributed to appr. 1,500 international journalists)
- presentation on the ispo photo CD-Rom, distributed to international media
- entry in all official ispo publications as ispo catalogue, ispo planner, ispo newsletter, homepage, etc.
- 8 exhibitor tickets as well as up to 20 additional guest tickets liable to pay costs
Auspicious chances!
Apply now here! >>
Finalist Package
Those entries who did not win their category but were selected by the jury as finalists (places 8-40 in the ispo BrandNew competition), there will only be a small amount of 1250 EUR due. It will be refunded in case you return to ispo as exhibitor at one of the two subsequent ispo trade shows.
Booth
- booth (appr. 10 m?/appr. 100sqft) in the BrandNew Village (including basic furniture, energy supply, light...)
- four exhibitor tickets
BrandNew communication
- presentation on ispo-brandnew.com including download possibility of photos, logo and press release (plus link to own website)
- presentation in the BrandNew Magazine
- presentation in the Press Information (distributed to appr. 1,500 international journalists)
- presentation on the ispo BrandNew CD-Rom (distributed to international media)
- space for press releases in the BrandNew Section of the ispo press centers
Press service
- ispo communikation
- ispo Katalog
- entry in index of exhibitors (incl. logo)
- entry in index of brands (incl. logo)
- entry in index of products (incl. logo)
ispo visitor planner
ispo media
- publication in the ispo preliminary reports or daily fair reports (run 180.000)
- publication at ispo.com including link (ca. 250.000 visitors)
- publication in ispo newsletter (ca. 80.000 users)
- usage of the ispo photo portal exempt of charge
- usage of numerous ispocard advantages
A unique opportunity for finalists just for EUR 1250.
This will be refunded by ispo if you register again at one of the two following ispo trade shows as exhibitor (not valid for one of the other newcomer areas at ispo, e.g. NewBiz, WarmUp, Greenhouse etc.)
Apply now here! >> |
|
|
|
THE JURY INTRODICES ITSELF
Ever year a specialized top-class jury of around 20 international experts from the sporting goods industry, marketing, sports press, etc. meets and nominates the winners and finalists of the ispo BrandNew Award. All handed in products are presented, tested and evaluated for a whole day. After several evaluation rounds the winners are determined at the end of the day.
Official selection criteria:
- Innovation - Is the product new? Does it have innovative features? Does it work?
- Design - Are design and performance convincing? Is the product safe enough and elaborated right down to the last detail?
- Marketing - Appealing brand and communication, clear positioning, which image is created and trnasported, quality of advertising materials, logo, marketing activities
- Market - How is the market potential? What are the target groups? What about competitors in that specific field? Development of the target market? Is the product at the pulse of time?
After long and thorough discussions, the winners of the respective categories are drawn by ballot. The last ballot decides over the overall winner - chosen from the winners of all BrandNew categories.
More information on the jury>> |
|
|
|
ISPO - НАЙ-ГОЛЯМОТО СВЕТОВНО ТЪРГОВСКО ИЗЛОЖЕНИЕ ЗА СПОРТНИ СТОКИ
Най-голямото световно търговско изложение за спортни стоки - ispo, се проведе за 69-ти път от 1-ви до 4-ти февруари 2009 г. в Мюнхен. Въпреки стачката на мюнхенските транспортни служители, повече от 60 000 представители на индустрията от над 100 държави (2008 г.: 64000 посетители от 113 страни) дойдоха в Мюнхен, за да прегледат най-новите тенденции за зимния сезон 2009/10, представени от 1950-те изложители от 50 страни (2008 г.: 2026 / 47) на изложбеното пространство от общо 185 000 кв.м в Новия мюнхенски панаир. Международният характер на зимното ispo отново беше на по-високо ниво, близо 66% от посетителите бяха от чужбина, а процентът на чуждите марки сред изложителите беше 83% (2008: 70% / 84%).
Участниците в търговското изложение, изложителите и посетителите останаха много доволни от ispo зима 09 и му дадоха висока оценка. Доброто настроение сред всички беше в резултат на доста положителния напредък на зимните спортове през този сезон, както и на мулти-аспектността и високото качество на продуктите, подбрани от изложителите. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ski poll |
Кой зимен спорт сте опитвали и практикувате? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
XXIII-ти Зимни
Олимпийски игри ПьонгЧанг 2018! |
|
XXII-ри Зимни
Олимпийски игри Сочи 2014! |
|
XXI-ви Зимни Олимпийски игри Ванкувър 2010 !
|
|
XX-ти Зимни
Олимпийски игри ! |
|
XIX-ти Зимни
Олимпийски игри !
|
|