Най-големият български мобилен оператор Мтел и Българска федерация ски (БФСки) започват кампания за по-голяма безопасност по ски пистите в българските зимни курорти. Това обявиха президентът на БФСки Цеко Минев и директорът „Корпоративни комуникации“ в Мтел Илияна Захариева по време на днешната пресконференция за стартовете от Световната купа по ски алпийски дисциплини за жени в Банско. Надпреварата ще се състои от 28 февруари до 1 март 2015 година. Освен че за четвърта поредна година ще подкрепи Световната купа, Мтел инициира в партньорство с федерацията кампания за безопасно каране. Целта е на скиорите и сноубордистите да бъде обърнато внимание колко е важно да спазват правилата по пистите. По данни на Планинската спасителна служба всяка година в зимните ни курорти стават около 1800 инцидента със скиори и сноубордисти. Инициаторите на кампанията смятат, че броят на инцидентите може да бъде намален. По думите на Илияна Захариева, ако правилата за каране се спазват, ски пистите могат да станат по-безопасни. „Безопасността е отговорност на всеки от нас“, добави тя. Пред медиите беше представен талисманът на кампанията – Здравко. Рисуваният герой ще се появи върху табели с предупредителни послания, които ще бъдат представени на ключови участъци, на предпазните мрежи по пистите, както и на всички протектори, разположени на опасни места, където има стълбове, машини за сняг, дървета, контейнери и други. Здравко ще бъде герой и във видеа, разясняващи правилата за безопасност по пистите, които ще бъдат излъчвани на екрани в зимните ни курорти. Кампанията започва с началото на ски сезона в Банско. Желанието на организаторите е в нея да се включат още курортите Витоша, Боровец и Чепеларе. Пламен Вълков пресаташе на БФСки
|