МАУНТИЙН БАЙК. След като почти два месеца държеше под око всяко спускане на маунтин байкърите, видео инсталацията на Вело Линия слага край на сезона. Автобусите по маршрута София — Витоша ще продължат да се движат още два уикенда, до 27-ми септември, включително в почивните дни около Деня на Независимостта.
Инсталацията беше разположена на една от пътеките, предпочитани за спускане от планинските колоездачи, малко над началната станция на лифта “Бай Кръстьо”. Дотам се стига с безплатната автобусна Зелена линия ВелоВитоша от КС “Хладилника” през “Бай Кръстьо” до хижа Алеко или с Драгалевския лифт до междинна станция “Бай Кръстьо”.
На това място бяха заснети общо 226 видеа, които все още могат да се видят и споделят на veloline.bg. До този момент посещенията там са малко над 11 хил., но кадрите са стигнали до няколко пъти повече хора - най-забележителните бяха споделени в социалните мрежи и Facebook страницата на Lidl, а промо видеото удари 101 хил. гледания в YouTube.
Вело Линия е една от кампаниите, с които Lidl работи за това да направи градската среда по-добра за хората. Тази година компанията се концентрира върху това да запази по-дълго изживяването за маунтин байкърите, които използват автобусите също толкова интензивно, колкото и пешеходците.
Тяхното спускане вече е останало повече от спомен!
Прессъобщение Лидл България София, 18.09.2015
За Лидл България Лидл България е част от немската Шварц-група, оперираща в областта на търговията с хранителни и нехранителни продукти. Lidl има около 10 000 магазина в повече от 20 европейски страни. Компанията е основана през 30-те години на ХХ-ти век в Германия (седалище Некарсулм) и се отличава с бърз и постоянен растеж.
|