Над 5000 души прекараха свободното си време през летните уикенди в планината благодарение на проекта „Зелена линия Витоша”, който тази година се проведе с подкрепата на Столична Община и Столичен aвтотранспорт. От началото на юли до 24 септември, всеки уикенд и през официалните празници инициативата на Лидл България осигуряваше безплатен транспорт до планината. 4 автобуса по 3 линии бяха на разположение на пешеходци и велосипедисти.
Автобусните линии достигаха до „Златни мостове”, „Алеко” и селата Бистрица и Железница. За първи път тази година една от линиите за велосипедисти стартира от спирка в близост до метрото, за да предложи максимално удобство на колоездачите.
„Зелена линия Витоша“ се реализира за 7 поредна година и общият брой превозени пътници надхвърля 47 000 души. Тази кампания отразява ангажимента на Лидл България към грижата за природата. Нейната цел е да намали вредните емисии от ползване на лични автомобили, и да улесни и насърчи гражданите да прекарват повече време в планината. Така наред с всички свои екосъобразни и устойчиви мерки, които прилага в своите бизнес процеси, с инициативи като „Зелена линия Витоша“ Лидл България още веднъж засвидетелства своята социална отговорност и грижа за околната среда. Инициативата се извършва с подкрепата на Столична Община и Столичен автотранспорт.
Повече информация за „Зелена линия Витоша“ може да намерите на www.lidl.bg/greenline
За Лидл България Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 85 магазина в 45 града и над 2 200 служители. С инициативите, които подкрепя и организира, Лидл България не спира да заявява своята социална отговорност към обществото, околната среда, продуктите, служителите си и своите бизнес партньори.
прессъобщение Лидл България 28 септември 2017 г., София
|