SKI.BG
     Четвъртък, 21 Ноември 2024
[english version] english version
FIS World Snow Day Sofia 2022
БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ СКИ
FIS World Snow Day Sofia 2021
FIS World Snow Day Sofia 2020
FIS World Snow Day Sofia 2012
ЕДИН СКИ ДЕН НА.. фотогалерии
World Skitest
SKI.BG partner > Yourski.RU
SKI.BG PHOTO GALLERY
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FIS Alpine World Ski Cup Bansko 2009 LIVE
СПОНСОРИ на БФСки
Националният Ски Отбор
NOKIA Snowboard FIS World Cup Big Air Sofia 2007
 
СКИ в България > СКИ порталът!

 . световни ски новини
21 Ноември 2004 - 01:06
Херман Майер и Боде Милър са най-търсените рекламни лица от производителите на ски
изпрати на приятел Printer friendly версия

Херман Майер и Боде Милър са най-търсените рекламни лица от компаниите производители на ски екипировка, посочва в аналитичен материал вестник "Ди велт". Авторът на публикацията Йорг Винтерфелд отчита, че австриецът все още е пример за подражание сред младото поколение. Със своята популярност в Америка и успехите си по белите писти Милър е другият скиор, търсен от производителите на екипировка. Двамата алпийци са рекламните звезди на марката "Атомик". Компанията, чийто централен офис се намира в Залцбург, им плаща близо 10 милиона евро на година.

Ски индустрията е доволна от съвместната си работата с Херман Майер и Боде Милър. След стагнацията на пазара от преди две години, когато бяха продадени едва 4.2 милиона чифта ски, производителите бързо увеличиха своите продажби, благодарение рекламната кампания с двамата алпийци. От друга страна, завишаването на продажбите се дължи и на обновените списъци с предлагани продукти. В каталозите вече влизат различни модели екипировка за деца и жени. Освен това производителите на ски навлизат на пазарите в Америка и Азия. "Ние трябва да провокираме хората да купуват нашите продукти, отбеляза Щефан Шварц, изпълнителен директор в "Саломон". Трябва да покажем на хората, че с нашите продукти ще изпитат истинско удоволствие, когато се спускат на каквато и да е писта. Освен това трябва да стигнем и до аудитория като дамите и децата, които доскоро се чувстваха пренебрегнати с оглед на предлаганите стандартни модели."

Благодарение на инвестициите на компаниите производители се гарантира провеждането на голяма част от стартовете на професионалните скиори. Така например, въпреки че все още не е настъпил зимният сезон, когато хората започват активно да подменят своята ски-екипировка, за осми път на глетчера в Зьолден бе даден първият старт за Световната купа. Търсеният търговски ефект предизвика куриоз - въпреки рекордно високите температури на въздуха, които са нетипични дори и за най-високите части на Алпите, се проведе първият старт за Световната купа. Въпреки това обаче подобен род прояви има двустранен положителен ефект. Производителите печелят като рекламират своите продукти, докато спортистите трупат ценен опит.

За успеха на подобен род кампании разказват фигури с ръководни длъжности в компаниите за производство на екипировка за ски спорт. "Известните спортисти са най-добрият партньор при рекламата на една марка, която трябва да стане популярна в Азия например", отбелязва Петер Хилер, маркетинг-директор на "Близар", който настоява стартове за Световната купа по ски скок да бъдат организирани в Азия и Япония. По думите на Патрик Верле, изпълнителен директор на фирмата "Росиньол", доскоро китайците са купували ски втора употреба от Япония. "Ако в Азия спечелим като клиенти десет процента, което е 130 милиона китайци, ще имаме далеч по-високи финансови резултати, отколкото в Европа", подчерта Верле. В тази връзка ръководството на "Росиньол" участва в презентация на Шанхай за домакин на старт през март следващата година.

Френската фирма заедно с "Атомик" притежават дялове от по 20 процента в пазара на артикули за ски спорт. По данни на вестник "Ди велт" австрийската компания реализира годишен оборот от 200 милиона евро благодарение на своите рекламни герои. "Херман Майер е символ на агресивност и успех, отчете генералният мениджър на "Атомик" Волфганг Майерхофер. В същото време Боде Милър е спокоен, красив и по-секси."

Компанията "Хед" от своя страна е ангажирала като рекламно лице младата и перспективна Мария Риш, която е едва 19-годишна, за да предизвика положителен ефект при търсенето сред жените. "Продуктите, предназначени за дамите, трябва да бъдат с оптимизиран дизайн, т.е. те се различават от моделите за мъже. Успехите на Мария спомагат много за рекламата на нашата екипировка", обясни Щефан Фолбах, маркетинг директор на "Хед".

ВЕСЕЛИН КАРАИВАНОВ
dnevnik.bg


 

изпрати на приятел Printer friendly версия  

Следваща:
Таня Путиайнен спечели гигантския слалом в Аспен – 28 Ноември 2004 - 22:27
Боде Милър спечели спускането в Лейк Луис – 28 Ноември 2004 - 22:30
Яница Костелич с първа победа от близо две години насам – 28 Ноември 2004 - 22:32
Милър закова и SUPER Gто – 29 Ноември 2004 - 13:42
Австриец спечели Супер Г в Бейвър Грийк – 02 Декември 2004 - 22:43

Предходна:
"Алфа Ромео" се ориентира към реклама в алпийските ски – 21 Ноември 2004 - 00:53
Сноубордкорс Световна купа в Saas-Fee, Швейцария – 11 Ноември 2004 - 14:30
ЗОЛДЕН – 24 Октомври 2004 - 20:49
НАЧАЛОТО 2005 Alpine Ski World Cup ! – 20 Октомври 2004 - 12:49
Световната Купа 2004 – 16 Март 2004 - 12:08

Powered by [xt] , PHP & MySQL

NO27 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
SKI.BG PHOTO GALLERY
ispo BrandNew Awards
 ski poll
Кой зимен спорт сте опитвали и практикувате?
Алпийски ски
Ски ходене/ски туринг
Беккънтри ски
Телемарк ски
Ски бягане
Ски скок
Сноуборд
Фристайл ски
Фристайл сноуборд
Фрирайд ски
Фрирайд сноуборд
Снегоходки
Спускане с шейни
Туризъм/трекинг
СПА
Не спортувам
Друго


View results
FIS Live Timing
NO26 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO25 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO24 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO23 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO22 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO21 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO20 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO19 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO18 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO17 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO16 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO15 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO14 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NOX3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO12 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO11 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO10 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO9 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO8 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO7 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO6 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO5 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO4 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO2 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
Списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
 
 
XXIII Olympic Winter Games PyeongChang 2018
XXIII-ти Зимни
Олимпийски игри ПьонгЧанг 2018!
XXII Olympic Winter Games Sochi 2014
XXII-ри Зимни
Олимпийски игри Сочи 2014!
XXI Olympic Winter Games, Vancouver 2010
XXI-ви Зимни
Олимпийски игри
Ванкувър 2010 !
XX Olympic Winter Games, Torino 2006
XX-ти Зимни
Олимпийски игри !
XIX Olympic Winter Games, Salt Lake 2002
XIX-ти Зимни
Олимпийски игри !
 
 
 
© 2002-2019, SKI.BG > www.ski.bg > www.skibg.com > SKI.BG > СКИ в България > Херман Майер и Боде Милър са най-търсените рекламни лица от производителите на ски > СКИ Порталът! All rights reserved. Всички права запазени. Terms & Conditions - Условия за ползване. Powered by [xt]. нагоре