ИНДУСТРИЯ (SKI.BG) -- Според резултатите от скорошно проучване на пазара, извършено за списание "Sponsors" ("Спонсори") от изследователската фирма Promit, Милка е най-известната марка в зимните спортове през сезон 2010/2011. Тя подкрепя зимните спортове от няколко години и в дългосрочен план усилията изглежда дават резултати.
Thomas Mermillod Blondin (FRA), slalom, Audi FIS Alpine Ski World Cup Bansko 2011
Милка беше един от официалните партньори на Световното първенство по ски алпийски дисциплини на ФИС през 2011 г в Гармиш-Партенкирхен (Германия) и същевременно подкрепи няколко от стартовете за Световната купа. Освен това Милка създаде така наречения отбор "Момичетата на Милка", който включва германката Мария (Хьофл-)Рийш, словенката Тина Мазе, французойката Ингрид Жакомо, чехкинята Шарка Захробска и австрийката Михаела Кирхгасер.
28.7% от участниците в проучването си спомнят Милка като спонсор на Световното първенство в Гармиш през месец февруари. Освен това 24.3% асоциират Милка като спонсор на турнира по ски скок "Четирите шанци", въпреки че марката вече не е официален спонсор на събитието. Все пак, обаче, още от 1999 г. Милка продължават да подкрепят ски скачача Мартин Шмит.
Manuel Wieser (AUT), slalom, Audi FIS Alpine Ski World Cup Bansko 2011
По традиция и в България "най-сладката" марка Милка е обвързана със зимните спортове. И този сезон Милка подкрепи най-значимото зимно спортно събитие у нас, което тази година беше наистина грандиозно - стартовете за Световната купа по ски за мъже в Банско. Традиционно Милка подкрепя и единствения български професионален онлайн ресурс за ски, сноуборд и зимни спортове WWW.SKI.BG.
Надуваемата лилава крава на Милка по време на Audi FIS Alpine Ski World Cup Bansko 2011
Друга марка, постигнала добро ниво на присъствие според изследването на Promit, е шведската енергийна група Vattenfall, която наскоро пое сериозен ангажимент към зимните спортове. Според проучването почти един от всеки десет анкетирани посочват Vattenfall като спонсор на турнира "Четирите шанци", докато около пет процента свързват марката със Световната купа по ски бягане и със Световната купа по ски алпийски дисциплини на ФИС.
|