ТУРИЗЪМ И ИНДУСТРИЯ. 22-рото търговско изложение на регионите и туристическите продукти TOUR SALON се проведе от 19-ти до 22-ри октомври 2011 г. в град Познан, Полша. Наред с представители от 43 държави, и България представи своите възможности за морски и ски ваканции на щанд от 80 кв. м. в рамките на Tour Salon в Познан.
Българското участие беше организирано от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) по Програмата за национална реклама. На българския щанд, заедно с МИЕТ, се включиха и тринадесет български туристически компании: Astral Holidays, Club Magellan, Dana Travel & Tourism, Dasa Tourist Agency, Franga Tourist Agency, Go2Holiday, Hotel Zora - Златни пясъци, KITT, Perun A, Seve Travel, Tural Touris Company, Willie Tour и Zlaten Tour.
Тазгодишното събитие привлече 750 компании от общо 43 страни, включително Армения, Австрия, Беларус, Бразилия, Босна и Херцеговина, България, Китай, Хърватска, Чехия, Кипър, Дания, Доминиканската република, Египет, Франция, Гърция, Грузия, Испания, Индия, Ирландия, Израел, Йордания, Япония, Кения, Литва, Мароко, Мексико, Германия, Норвегия, Палестина, Полша, Португалия, Южна Африка, Русия, Румъния, Словакия, Шри Ланка, Тунис, Турция, Украйна, САЩ, Унгария, Великобритания, Италия.
Почти 30 000 гости посетиха шоуто в рамките на четири дни, като половината от тях дойдоха в първите два дни, адресирано единствено за професионалисти от туристическия сектор.
Посетителите на TOUR SALON можаха да се възхитят на експозиционна площ от над 8.000 кв.м запъллнена с най-новите оферти на туристически агенции и туроператори, всички полски и много чуждестранни региони, собствениците и управителите на места за настаняване, превозвачи, онлайн услуги и издателски компании.
Тази година TOUR SALON показа още веднъж, че панаирът има за цел, от една страна - засилване на корпоративния имидж и информиране за нови оферти, а от друга - за бизнес срещи лице в лице, които завършват с ръкостискане. TOUR SALON е и място за среща с експерти, както и за обмен на опит.
Експозиции бяха съпътствани от богата програма от събития. Много посетители участваха в двудневна конференция Травел 2.0 по време на която независими експерти и практици споделиха знанията си за е-маркетинг с представители на туризма и хотелиерството. Конференция за ЕВРО 2012 беше друго интересно събитие, както и семинари по теми, които привлечат туристите, като "Изкуството за евтино летене", "Безопасно пътуване. Как да се подготвите?" и "Дискомфорт в туризма. Групово пазаруване и социалните медии". Войчех Церовски беше специален гост на TOUR SALON.
Мароко беше страна-партньор на TOUR SALON 2011. Тя се посещава от все повече и повече туристи, но е все още загадъчна, магическа и изкусителна, с аромат на ориенталски подправки. Партньорският регион на тазгодишното издание на TOUR SALON беше Zachodniopomorskie - район в Полша богат на гори, езера, морски скали и чудесни пясъчни плажове.
Следващият панаир на регионите и туристическите продукти TOUR SALON в Познан ще се проведе на 24-27 октомври 2012 г.!
www.tour-salon.pl
|