09 Ноември 2011 - 18:49 Новото Gallardo на Йон Олсон - един удивителен зимен транспортър
OTO. Спомняте ли си за твърде известния фрийстайл скиор и запален фен на спортните автомобили, който пресече това лято през България със своите Lamborghini Murciélago и Nissan GT-R, заедно с останалите вманиачени богаташи с луксозни четириколесни возила, участващи в Gumball 3000? Да, става дума за Йон Олсон. Тогава шведът взе за свой спътник и пилот на втория му автомобил - Нисана - не кой да е, а лошото момче на американския отбор по ски Боде Милър. Въпреки че двамата се "изгубиха" по прашните български пътища и пропуснаха да влязат в София, в крайна сметка успешно достигнаха финала на Gumball в Истанбул. След това Йон дори си направи приключението още по-интерсно, връщайки се на собствен ход до Монако, където по принцип шведът живее през последните наколко години. Оттогава покрай Олсон се случиха много интересни неща, но имайки предвид неговата натура - със сигурност най-интересното тепърва предстои. Все пак да се върнем към авто-манията. Още през лятото Йон беше решил да смени своето Lamborghini LP670 SV Murciélago с най-новия модел - Lamborghini Aventador, Проблемът е, че за Aventador трябва да се чака дълго, докато човек се дореди да си вземе колата, поради което шведът реши да си купи и един Gallardo LP560 - както сам казва "за временно ползване". Резултатът е нещо повече от поръчков супер спортен автомобил...
Олсон си поръча нов багажник за ски - кутия, която той вече изпробва за устойчивост на високи скорости от порядъка на 300 км/ч по време на Gumball 3000. В последствие Йон изпрати колата на специалистите по тунинговане на Lamborghini - немската тунинг компания DMC. Те направиха някои значителни стилистични промени като дифузер, преден и заден спойлер, нови светлини с LED технология, променени брони и най-очевидната - камуфлажнен външен вид. Насладете се на новия вид на уникалния Lamborghini Gallardo Ski Transporter...
Ето и бележките на Йон от личния му блог в оригинал >
Lamborghini Gallardo Ski Transporter
October 31, 2011. As you all know I have been debating on winter cars for a quite a while. As the seems Aventador seems to taking a while and there has come a few other alternatives into the picture I decided to get something temporary.
When I saw the "temporary car" I was actually stoked that the Aventador was running late! I think this this thing tuned out sick! Best of all, no more rental cars!!!! This thing is 100% ready to be driven 50 000km this winter!
/JON
It works!
Oct 31, 2011. There we go, all three of us made it back home to Monaco after a long day in Modena!
In true TNT style we saw no problems in a Gallardo full of ski equipment and three people for 430km so we went for it! :-) We even got to test the ski box a bit and it seems to be on there pretty good! Think we have to go for the 300 km/h mark next time….;-)
/JON
Gallardo in Monaco (Photos by Oskar Bakke)
November 02, 2011. As I had to work yesterday I gave the Lambo keys to Oskar as he wanted to get some shots of the car, this was what he came back with! I am so stoked to have him with me, everything he shoots turn out amazing and when he gets to shoot a car like this on a location like this, well then its just better then amazing!
I would also like to thanks the guys that helped me get this little car together!
• Tokan and Jonnie for combining the Gallardo and the LP560 in no time, as well as building the 255km/h "approved" ski box solution. :-) • DMC for a sick looking front end with an extra GT3 lip. • Autostripe for the great cammo wrap job. • Östra gummi for finding winter tires overnight! • Oskar and Marcus for driving this thing down here! (I guess technically they should thank me, giving a Lambo to two 19 year olds to drive across Europe is a dream for most!) :-)
Right now I am sitting here trying to figure out what to do over the next few weeks, so far my planning looks something like this:
• November 3rd - Fly up to Sthlm to see Avicii • 5th - Fly to Monaco • 6th - Drive to Sölden • 7-10th - Train in Sölden • 11-13th - Budapest Big Air • 14-17th - Train in Sölden • 18-20th - Stockholm Big Air • 21-28th - Train in Trysil • 29th - EC in Trysil
But when I look at this is seems a bit hectic so I am trying to figure out how to move things around to make this work as well as possible! Not an easy task!