ISPO BRANDNEW. Заявленията за участие в конкурса за новаторски марки и продукти ISPO BRANDNEW могат да бъдат изпращани към Messe München - организатори на най-голямото спорно изложение в Европа, не по-късно от 1-ви ноември 2012 г. Очаква се не по-малко от 300 марки и компании от поне 25 държави да се включат в най-значимия международен конкурс за иновации в света на спорта, за да спечелят наградата - безплатен щанд на следващото изложение ISPO в Мюнхен, което ще се проведе в периода 3-6 февруари 2013 г.
ISPO BrandNew Awards, photo © Messe München
Както вече знаете от новините на SKI.BG, през 2011-та година българската марка за алтернатив облекло Any Exit влезе в историята като първия участник от България в ISPO BRANDNEW. Нещо повече - техният изключително интересен продукт - надуваемите снегоходки Small Foot - бяха избрани като един от седемте финалисти в категорията "зимна екипировка".
ISPO създават конкурса BRANDNEW през 2000-та година, за да предоставят на младите компании и предприемачи една платформа по време на изложението, на която те да представят своите иновативни продукти и така в крайна сметка да допринесат за креативността в индустрията за спортни стоки. Организаторите на BRANDNEW подчертават, че ефектът от това представяне обикновено не е непосредствен, но ползите най-вероятно ще се материализират в бъдеще. Някои от предишните участници в конкурса, които в последствие са се превърнали в световноизвестни марки, са Crocs, Maloja, Nixon и Skins.
Заявление за участие в наградите ispo BrandNew може да подадете тук.
|